luni, 17 ianuarie 2011

În weekend, la taifas

Sfârșitul de săptămână este denumit generic "weekend de pisici" și reprezintă două zile de relaxare și program cât mai comun cu putință. De obicei, sâmbăta este sărbătorită prin muncă (curat, spălat, proiecte neterminate pe la servicu) dar nu a fost cazul acum. Anca s-a chinuit și a făcut totul de vineri astfel încât să avem un weekend cu adevărat "de pisici".
Sâmbătă, în afară de programul obișnuit, am mers la plimbare, în jur de o oră, timp în care piticul a baleat între somn și atenție desăvârșită. E curios foc și foarte atent la zgomote, la blocuri, la cer, la soare...
Duminica era ziua pe care o așteptam. Anca se ducea la biserică pentru a primi moliftă ( încuviințarea preotului de a reintra în biserică după naștere) iar eu trebuia să stau acasă cu piciul. De obicei, dimineața după masă este foarte energic și jucăuș iar eu abia așteptam să stăm la taifas, mă gandisem la povești despre toate animalele ce populează camera grasului, ce mai, îmi făcusem temele. Dar, surpriza surprizelor, Unghiuță s-a culcat buștean. Așa ca am stat să îl păzesc și m-am gândit că rămâne pe altădată.
Tot duminică, piticul a ascultat Phoenix, în original. Tatăl grasului nu prea știe multe cântece de leagăn (de fapt nu știe decât melc melc cotobelc) astfel încât Unghiuță are parte de „Mica Țiganiadă”, „Mugur de fluier” și alte câtece din aceeași categorie. Nu a părut deloc supărat astfel încât m-am gandit să audă și el varianta originală. A ascultat ca un meloman desăvârsit. Atent, liniștit și din când în când mai gângurea la solo-uri.
Azi e luni. Încă cinci zile și..."weekend de pisici"!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu