miercuri, 12 ianuarie 2011

Am urcat la peste 4.000

Nu, nu ne-am apucat de căţărare dar am reuşit să depăşim pragul psihologic de 4 kg. Nu mai suntem panicaţi. Grasanul e bine, ia în greutate a şi crescut 4 cm.
În ultimul timp mergem din ce în ce mai des la plimbare, de fapt mami merge cu el la plimbare, în timp ce tati stă la serviciu. Mie nu prea îmi convne treaba asta, dar na, tre' să te adaptezi.
Încerc cu greu să ma readaptez scrisului zilnic pe blog dar în ultimul timp nu îmi mai iese atât de bine. Parca timpul meu stă într-un buzunar rupt şi nu ştiu, la sfârşitul zilei ce s-a întâmplat cu el. Sper sa îmi revin.
Am reuşit multe de când nu am mai scris. Ieri pisica cea mică a reuşit să se intoarcă de pe burtă pe spate şi cu asta s-au sfârşit zilele de relaxare ţn faţa măsuţei de înfăşat. Acum facem totul cu o singură mână, în timp ce, cu cea de a doua asigurăm integritatea corporală a piticului.
Avem cinci saptămâni şi cinci zile şi am aflat că "vârful" colicilor se atinge pe la şase săptămâni. E îmbucurător, pentru că n-om fi dormit noi mult în ultimul timp dar sunt conştient de faptul că putea fi muuuult mai rău. Dacă ne "ţine Dumnezeu obiceiul" s-ar putea să nu ajungem la medicamente anticolici. Am încercat pe cât se poate să ne ferim de chimicale dar nu am putut să scăpăm. Mâncăm supliment de formulă iar eu cred că sunt destule chimicale în asta.
Vă dau întâlnire aici, mâine, cu mai multe poze. Promit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu