marți, 18 ianuarie 2011

Ceaiul de cucută și crema unsuroasă

Ceaiul și crema sunt două subiecte deja disputate la noi în familie. Anca nu bea ceai, "de ce să beau ceai, eu nu sunt bolnavă". Eu nu sunt cel mai mare fan al cremelor, până cand îmi intră în piele mă simt unsuros, câh! De când a venit grasul, Pisica bea ceai cu carafa - de lactație, iar eu îmi dau cu cremă pe mâini (am făcut un soi de degerătură când au fost -15 grade și de atunci am tot continuat cu cremele, mai mult forțat). Pentru a ne demonstra că seamănă cu noi întrutotul, lucrurile stau astfel:
Unghiuță iubește ceaiul de parcă ar fi pelin. Singurele momente în care îl bea cu sârg sunt momentele "de criză" când foamea pune stăpânire pe tot. Nu îi place, dar înghite și se uită la noi de parcă ar spune: "Dacă altceva mai bun nu ați fost în stare să îmi dați...!". Făcând o paranteză, am descoperit legătura între criza financiară și grasul nostru: FOAMEA! Foamea este sinonimul scandalului, iar când ea se instaurează, noi doi (părinții lu' domnu' înfometat) suntem ca în time freez-ul din Matrix, facem orice să fentăm foamea. Am avut eu un unchi care a prins foametea din '46 și îmi zicea că toți copiii născuți în anul acela au fost mâncăi. Nu credeam că este cazul la Unghiuță, căci de la foamete la criză financiară e mare distanță, iar el nu are noțiunea banilor. Asta știu sigur căci într-o dimineață, pe la începuturi, i-am propus să îi plătesc cu 200 de lei dacă mă lasă să mai dorm zece minute, iar el a ignorat propunerea.
Revenind, crema de față îi place la fel de mult ca și ceaiul. Am început să îi dăm cu Cicalfate pentru bubițele de pe față. Crema este singurul lucru care îi atinge fața și grăsanul NU își dorește să-l mănânce ( babețele, fesuri, finet, body-uri fac parte din meniul obișnuit). Este cu adevărat dezgustat de senzația dată de cremă și apoi își dorește să se șteargă.
Ce pot spune, băiatul lui tati și al lui mami!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu