miercuri, 22 decembrie 2010

Ziua de părinți ne-cuminți

Astăzi a fost zi de excursie doar de părinți, la cumpărături. Este prima dată când facem asta de când a venit Unghiuță. Piticul a rămas cu mama-soacră.
A fost... interesant. Știți că sunt reportajele cu românii care de sărbători cumpără tot, de parcă ar veni bombardamentul. E, noi eram printre ei. Am omis să o cumpărăm pe doamna de la casă, în schimb am cumpărat TOT. Am făcut provizii. Cred că undeva în sinea noastră ne-am dat seama că ocazia asta o să o mai întâlnim doar peste ceva timp. Total nelegat de subiect, am tras concluzia că românul se pregătește de sărbători într-un mod atipic, carne era (nu ca în alți ani) dar în schimb raionul de hârtie igienică și prosoape de bucătărie era devalizat. No comment.
Am mai căscat ochii pe la magazine, de copii bineînțeles, dar nu am cumpărat nimic. Suntem mândri de noi, am mai crescut. E greu să reziști dar piticul are destule haine și într-o lună suntem siguri că va trebui să facem un nou stoc, o mărime mai mare.
Suntem puțin cam obosiți așa că, vă las cu ultima poză a grasului. Am uitat să precizez, mai avem 20 grame și ajungem la greutatea de la naștere (slow starter, big comeback).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu