joi, 23 decembrie 2010

Promenada de seară

Noi am ieșit afară! Am pus ursonul cel mare, pentru că tatăl copilului (io adică) a crezut că soția lui va naște un copil de 1 an, fesul deja faimos, bulina galbenă de începător și am coborât afară. Toți patru. Eu am primit copilul (port 45 la picior și am șanse mai mici să mă dezechilibrez și să cad), doamna a luat Chifteaua și am făcut o tură mică de bloc. Piciul a adormit pe la jumătatea plimbării (aerul curat domn’le) după ce azi a fost destul de interactiv, ca să nu spun agitat. Minunea nu a durat decât până cand am ajuns din nou acasă. Am deschis ochii mari de focă și am mai stat treaz ceva timp. Să mai doarmă și alții domnule!
În afară de plimbare, astăzi am fost și am vorbit cu Moș Crăciun care mi-a spus că sigur piciul va primi sub brad un sling de la poartă-mă mami. Yeeeeee! De crăciun mergem la plimbare în sling până la bunici, asta dacă vremea ne permite. (Doamna Jurca, o pilă să fie și șâmbătă cald? Săru’mâna!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu