vineri, 17 decembrie 2010

Avem DOUĂ săptămâni

Da, 2 săptămâni, d o u ă! Sunt băiat mare!
Ne amuzăm teribil. Am crescut și am devenit mult mai interctivi, și el dar și noi. Stăm și treji, mai ales el, și în timpul ăsta facem lucruri, ne jucăm cu mânuțele, studiem poziții și mai ales nu plângem în timpul ăsta. Pâna acum ne trezeam, ne era foame, plângeam (de foame), ne schimbam în timp ce mai măcăneam ceva (da, tot de foame), mâncam tot (păturică, mânuțe, lapte), făceam “bâc” (nu mai plângeam, nu-mi mai era foame) și apoi adormeam. Acum ne trezim, ne jucăm puțin și abia apoi începem “circuitul foametei în familie”. Bonus, astăzi când ne spălam la funduleț ne-a căzut buricul! Eu și cu mami ne-am bucurat nevoie mare la vederea cârligului de plastic din chiuvetă, surle, trâmbițe. Chiar și Chiftea a venit să vadă ce-i cu agitația din baie. Numai Unghiuță nu a fost așa de ușor de impresionat. Ce mai, suntem mari.
Piticul a primit și cadouri pentru că noi doi suntem părinți începători și nu ne-am putut abține. Un cd cu cântece de leagăn, o jucărie zornăitoare (pentru că ne-am făcut mari, v-am mai spus?), două pachete de scutece pentru că e reducere 20% la magazinul dm, așa că am făcut stoc, șervețele umede și alte lucrușoare cu existență efemeră. Offtopic, e reducere la dm pe 17 și 18 decembrie, 20% la cumpărăturile peste 50 de lei, poate ajută pe cineva.
Astăzi am fost să-i scoatem și firele doamnei mele, experiență mult mai scurtă și puțin dureroasă decât mă așteptam, eu nefiind operat niciodată, nu prea am de unde să stiu la ce să ma aștept, dar îmi închipuiam ceva mult mai laborios. Scosul firelor a durat cam 5% din toată excursia, restul trafic. Aș fi vrut să nu scriu urâciuni pe blog dar nu mă pot abține, iar au fost luate prin surprindere autoritățile de iarna care vine în fiecare an, ciclic. La noi, cel puțin, e ca în pădure (noi locuim în sectorul 5), ninge iar zăpada de pe drumuri dispare odată cu venirea primăverii. Gata cu răutățile! Ne-am făcut mari și pentru a sărbători vom posta o galerie foto aniversară.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu