marți, 14 decembrie 2010

Miroase a bebe

De mult, tare de mult... De fapt acum câțiva ani, pe vremea când lucram la antena și gsp aveam un coleg, între timp a plecat în orașul de baștină, Cluj, care avea trei joburi, nu ca mine, amărât, două.Pe lânga asta un bebe de aproximativ 6 luni. Radu, pe numele lui, era singura persoană căreia nu puteam să mă plâng ca nu îmi ajunge timpul, pentru că el nu avea așa ceva. Când stateam la o țigară l-am întrebat cum reușește. El mi-a răspuns simplu: “La mine acasă miroase a bebe!”
Caut mirosul de bebe de când l-am adus pe unghiuță acasă. Astăzi l-am găsit, când am venit de la muncă, am deschis ușa și ma aștepta acasă... Mirosul de bebe!
E un miros pe care nu pot să-l definesc, miroase a lapte și cald și... Este mirosul de “bine”, asta este cea mai bună descriere, miroase a BINE!
Acum înțeleg! Aveai dreptate “no, tu, Radule”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu