luni, 13 decembrie 2010

Concluziile de luni

Concluziile de luni:

Plimbând câinele mă gândeam că ar fi cel mai bine să ne începem săptămâna cu niște concluzii. De ce luni și nu duminica, la sfârșit de săptămână, ca omul normal? Asta s-a întrebat și pisica mea. Răspunsul este simplu: pentru că atunci ai și timp să scrii, “daia”.
Aș fi vut să fac din concluziile de luni o chestie săptămânală, ca un fel de rubrică, acum să vedem dacă o să îmi și iasă. Ideea era să adun trei... să le spunem reguli, idei, care să concretizeze săptămâna sau mai bine zis ce am învățat în săptămâna respectiva.

Primele “concluzii de luni”:

1 Dormi acum!!! Nu știi când vei mai avea ocazia, situația e în continuă schimbare.
2 Renunță la tabieturi. Dacă te bazai pe faptul că vei bea cafeaua de dimineață liniștit, nu mai face asta. Oricum atunci când reușești, va fi muuult mai bună: Mmmm, cafeaua de dimineață! (eu nu am reusit încă)
3 Nu îți face planuri în avans. Dacă azi-noapte ai dormit bine, și azi piticul nu a fost supărat, asta nu înseamnă că și mâine va fi la fel. Poți dormi 2 ore(în totîl) în care să visezi că alergi prin București după biberoane cu lapte. Neaparat PLINE cu lapte! :))

Astea sunt concluziile după trei zile. Sper ca lunea viitoare să fiu muuult mai deștept și mai luminat. De fapt, sper măcar să încep să banuiesc de ce plânge atunci când plânge.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu