miercuri, 23 februarie 2011

Avem cățel, căutăm formație emo


Abia am reușit să îl scoatem pe Chiftea din pasa depresivă în care era. Nu știm cum a ajuns aici, pentru că ne-am dat silința să ne facem timp și pentru el. El a mai avut o pasă depresivă în vară, cu o zi înainte să plecăm în concediu. Atunci am fost cu domnul la doctor, unde a făcut toate analizele din univers și s-a ajuns la concluzia că este sănătos tun, după care am plătit aprope jumătate din bugetul de concediu, care nu era nici așa prea stufos. Acum a plusat, stătea singur, în baie, dar dădea ușor din coadă când treceai pe acolo de parcă ți-ar fi spus: “Vii mai târziu să stăm pe întuneric?”. Nu se mai juca și nu mai era energic. Am vrut să îl ducem la doctor și de data aceasta, dar am zis să mai așteptăm o zi. După mai multe râzgâieli Chiftea a reușit să redevină câinele pe care îl știam. Mai este puțin supărat pe noi, dar va trece. Luând în calcul comportamentul și antecedentele, am ajuns la concluzia că avem un câine cu tendințe evidente emo. Mai trebuie doar să îl vopsim negru. Atunci nu va mai face parte din rasa "Ulițar" și va trece în clasa "Javrador".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu