joi, 29 septembrie 2011

Noi am fost la Babyexpo... din nou

S-a orgnizat din nou "Baby expo". Am fost și noi, din nou ;). Să nu credeți că suntem niște fani, dar este modul cel mai simplu de a cumpăra muuulte lucrușoare de copil dintr-un singur loc. Am fost prima dată, spre sfârșitul sarcinii, pentru a ne dota cu toate cele necesare. Sunt multe firme, o bună parte din ele care nu au sediul în București sau sunt prezente numai pe net. Este cea mai bună modalitate de a cheltui o căruță de bani în cel mai scurt timp posibil. Mie îmi place să fiu operativ.
Am fost, am cumpărat, am plecat. Doar noi 2, părinții, vineri, înainte ca Tati să plece la serviciu. Ne-am gandit că nu e chiar cea mai bună idee să îl ducem pe Andrei în haosul de acolo și mai ales pentru că se suprapunea cu orele lui de somn (nu vrem să stricăm asta, abia ne-am mai revenit). Ne-am întors acasă "încărcați de bunătăți" (de fapt cu doar 2 sacoșele) iar când s-a trezit prințul, Mami a început să probeze lucrușoarele cumpărate. Am aflat cu această ocazie că bebelușii autohtoni sunt mai mici decât cei din State care, la rândul lor, sunt mai mici decât cei din Anglia :)). Sau cel puțin așa arată hăinuțele cumpărate, toate pentru 9-12 luni, dar cu dimensiuni total diferite.
Pe scară largă, am avut noroc. Am rămas cu un set de body-uri de 9-12 care aproape că îi vin lui Mami și niște botoși de casă. "Să mergem să le schimbăm!" se-aud glasuri de copii. Zis și făcut!
Ne-am întors la Baby expo sâmbătă, în formulă completă. Super-haos, super-trafic, super-aglomerat. Eu mă gândeam dacă rentează să mai dăm 20 de lei pe intrare pentru a schimba cele două lucrușoare. Eram sigur că nu ne vor lăsa să intrăm fără să plătim. Mami a spus că merită încercat. Și, contrar tuturor așteptărilor mele, am reușit. Ne-au lăsat să intrăm, toți trei, arătând bonurile de la produsele cumpărate. Uimirea mea a bătut toată aglomerația. Nu îmi venea să cred. Mă întorc la Super-ul de mai sus.
Super-organizare! Bravo "Baby expo"! Mai venim!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu