joi, 10 martie 2011

Primul vaccin

După lupte seculare, care au durat mai bine de o lună, am făcut și noi primul vaccin. Întâi l-am amânat pentru că prințișorul avea muci și urma botezul. Apoi, doctorița a avut migrenă și n-a putut veni la cabinet. După aia, Sanepidul n-avea vaccinul pe stoc. Și tot așa, până am cumpărat noi vaccinul și ne-am dus cu el și plodul în dinți la cabinet. Ieri. Până am ajuns la partea cu înțepătură, am aflat că Andrei are aproape 5 kile 800 și 59 de cm! Apoi, a urmat distracția. Tati a fost instruit de asistentă cum să țină copilul, io l-am ținut... de vorbă și totul s-a terminat in nici 3 secunde (acum, io și tati ne felicităm că am cumpărat Infarixul, în locul vaccinului de la stat, care presupune 2 înțepături și care oricum nu există pe stoc...). A urmat plânsul de rigoare, dar mult mai light decât ne așteptam și mult mai puțin în comparație cu picii vaccinați înaintea noastră, pe care-i auzeam urlând în cabinet. În maximum 5 minute, viteazul lui mami și-al lui tati a terminat cu lacrimile de crocodil, a stat cumințel să-l îmbrăcăm și... a adormit. A fost foarte moale și adormit toată ziua, ieri și, din când în când, mai începea să plângă din senin. Spre seară a făcut un pic de febră, alungată repejor cu niște Eferalgan. Azi-noapte a dormit dus, legat, ca de obicei. Dimineață era super ok, dar nu prea a mâncat. A recuperat la masa următoare, dar tot bleguț a fost și azi. Pe la două i-am luat temperatura - 37.7. Să mai băgăm niște Eferalgan, zic, să nu crească... Zic, dar tânărul nu-i deacord cu mine. Ia numai un sfert de doză, pe care ulterior o scuipă literalmente pe bluza mea! Dar, să ne-nțelegem - O SCUIPĂ, exact ca puștii din colț. Și, ca să-mi fie clar că nu-i un accident, mai scuipă de câteva ori, pe mine, pe jos și pe prosopul cu care tocmai îl ștergeam pe față, că-l spălasem... Copil (golan, mai degrabă) crescut în Rahova, ce să-i faci?! Până la urmă, l-am convins să ia totuși toată doza de paracetamol.
În concluzie, suntem bine, până acum. Cică reacțiile adverse pot apărea timp de 72 de ore de la administrarea vaccinului. Jumătate din timp a trecut deja.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu