vineri, 18 martie 2011

Dans, antren și... gogoșele

Astăzi, mă opresc în fața camerei domnului prinț și ce să vezi: Andrei o invitase pe mama la dans, ce e drept, în pat. Antren și veselie acompaniați de Cohen "Dance me to the end of love". Am trezit paparazzo-ul din mine și țac, țac două trei cadre.
Ca să nu ma supăr și să dau publicității pozele, am primit și eu o ședință foto "din partea casei".
Trecând peste asta, mi-am tot propus, zilele acestea, să postez o poză cu mânuțele cele mici și grase ale piciului care seamănă din ce în ce mai mult cu niste gogoșele. De fapt descrierea exacta ar fi: umăr, pâinică, cot, pâinică, gogoșică și niște cremvuștiuți mici și foarte dulci. Arată apetisant și nu este doar părerea mea, andrei își mănâncă gogoșelele, din ce în ce mai coordonat (nimerește mai nou gurița din prima, nu mai face o plimbare cu mâna pe față până ajunge la guriță), cu o poftă fantastică. Cred și eu, la cum arată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu