luni, 22 aprilie 2013

Mega-Proiectul

Să încep cu începutul.
Acum doi ani, de revelion am fost până la Cluj, la niște priteni foarte buni, pe numele lor Simii (vă pupăăăm!). Anca și Radu (seniorii familiei Simu) au doi băieți, pe Matei și pe Andrei, care la rândul lor, au un pat in formă de mașină.:))
Pe când am fost noi la ei Andreiul nostru avea abia 1 an și nici cea mai vagă intenție de a dormi în patul mare. Între timp, minunea s-a produs.
Am făcut clacă, și prin vot democratic, am ajuns la concluzia că vom pune osul la treabă și îl vom dota și pe Pitic cu un pat-masină, mai mult, cu un pat-masină-Fulger-Mcqueen.
Împreună cu Buicu Buff am măsurat, desenat, taiat, căntuit, șurubărit și minune! Mobila la patru mâini a fost gata. Spun patru să mă simt si eu bine căci greul, tot pe Bunicu a căzut. Mulțumim tare, tare, tare mult bunicule! Odată cu patul am mai "ridicat" și două dulapuri.
După ce am terminat faza 1- Creațiunea, a urmat faza 2 - Colanțiunea. Cu ajutorul Finuței, am reusit să printăm niște autocolante, să fie Mcqueen-ul cât mai veredic.

Iaca povestea Mega-Proiectului Mega-Rosu, în imagini:))


















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu