luni, 12 noiembrie 2012

Orice om prevăzător, are-n casă un...?



Era o zi rece dar însorită de noiembrie, așa ca ne-am hotărât să mergem la plimbare pe afara, noi trei și(nu o umbrelă) un tractor.
Tractorul este mai mult un escavator dar mai mult și mai mult, un obiect cu roți pe care Andrei îl poate trage după el cu ajutorul unei sfori. Nu a mai facut asta de mult, de luni de zile. Își pierduse interesul și pentru escavatorul respectiv și pentru chestiuni de tras cu sfoara.
La noi, iesitul afară decurge cam așa: ne îmbrăcăm 2, 3, 4 (persoane) de pinde de caz și apoi, îl intrebăm pe pici, ce jucărie vrea să își ia cu el. Răspunsurile variaza, ba motocicleta roșie, ba mai multe mașini din "Cas"( Cars cu silent "R", ca orice R, de altfel). Există foarte multe posibilități de "anexe" cu care ne putem plimba pe afară. De data aceasta a ales cacouu( da, da, tractorul). Zis și făcut. Atașăm necesara sfoara tractorului și "p-aici ți-e drumul". 
Am ieșit din scara blocului, am coborat 2 trepte, și hap! Tractorul cu roțile-n sus. Vaaai ce jale, ce durere, "Cacouuu, cadeee! cacouuu!" și dă-i și plânge neicușorule de parcă tractorul suferise un accident iremediabil. Am repus tractorul în poziția lui firească, am linistit Andreiul dar nimic nu mai era ca înainte. Andrei mergea precaut și, din zece în zece secunde se uita în spate să verifice integritatea tractorului și ne spuna "Cade. Cacouu. Cade." Și uite-așa ne-am plimbat noi o ora și jumătate. Noi trei, plus cacouu, plus frica.












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu