joi, 23 august 2012

Ta'e! TAAAA'E!!!!

Nu, înca n-am găsit răgazul pentru postarea coerenta și completă. Dar îl caut, pe el, răgazul... :) Între timp, azi, am fost în parc. Am adunat ghinde, pietre și "coo-ca" (conuri de brad) pe care le-am strâns într-o punguță, apoi am fost la "apa-ma-ma-ma-ma" (lacul pe care plutesc rațe) și le-am aruncat în apă. SCUZAȚI, Andrei a strâns muniția și tot el a aruncat-o în apă... Apoi, pentru că veniseră rățuștele la noi și pentru că el scotea grațios bucăți de banană din gură și le aruca rațelor, m-am văzut nevoită să renunț la biscuiții mei Leibnitz, de 8 lei pachetul, ca să nu rămână păsările nemâncate și copilul la fel. Plus bosumflat! Pe urmă am mers la locul de joacă, unde Andrei a cerut insistent să fie dat în leagăn (după ce muulte luni nici n-a vrut să-l vadă). Din leagăn a văzut "Uaua" (luna), apoi a cerut imperativ "Ta'e!"... Ce zici, mama, întreb uimită. "TA'E!!!!", răspunde copilul răspicat. Să te dau tare, mama? DA, zice el. Desigur, e prima oară când spune asta. Așa că l-am dat. TA'E!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu