joi, 16 august 2012

Repede, repede, sa nu uit...

Imi propun de luni de zile sa scriu... Las notite pe te miri unde despre ce a mai facut sau ce a mai zis Andrei, sperand ca voi gasi (poate chiar diseara, dupa ce se culca...) ragazul unui post coerent si consistent. De fapt, nu apuc sa fac asta. Imi pierd notitele, uit faptele si vorbele copilului, uit si twistul inspirat al frazei de inceput pentru postarea mea coerenta si consistenta, uit tot. Si n-am timp! N-am niciodata timp! Working mom... Asa ca schimb foaia! Si telegrafiez: In aceasta dupa-amiaza, Andrei si-a invins claustrofobia (?!?) si s-a dat pentru prima oara pe toboganul TUB! Evident, a fost super incantat si a repetat experienta pana la epuizare. Epuizarea amandurora, intrucat a trebuit sa-l ajut de cateva zeci de ori sa se catere in varful toboganului, pe o pasarela din sfori cam complicata pentru varsta lui. 1 an, 8 luni si... un pic! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu