luni, 5 martie 2012

Ne-am intors

Dupa o luuunga absenta am reusit sa ne intoarcem la "post-uri".
Ne cerem scuze toti 4 pentru ca nu am mai aparut pe aici dar s-au intamplat atat de multe incat am ramas blocati in tavalug.
Pentru inceput imi cer scuze pentru lipsa diacriticelor dar accesul la laptop este limitat, mai exact, cand Andrei il vede intra in tehno-transa si nu se mai dezlipeste de el asa ca acest post este scri de pe telefon:)). De telefon nu este atat de interesat.
Ce am mai facut intre timp:
Am fost cu totii de revelion la Cluj, unde am invatat sa mergem singuri singurei.
Ne-au mai iesit trei masele iar una este pe drum.
Folosim olita regulat.
Nu mai mancam mancare pasata dar nici nepasat nu ne place pentru ca suntem lenesi foc.
Incercam din rasputeri sa mancam singuri dar nu ne iese tot timpul.
Mami s-a intors la serviciu.
Si multe, multe altele...
Le-am insirat asa pentru ca ma chinui de o luna sa scriu un post are sa le cuprinda pe toate si nu reusesc asa ca o voi lasa pe Mami sa faca asta la un momentdat.( Mami scrie mai frumos).
Tati promite in schimb sa fie mai prezent pe zilnicele evenimente. Mai exact Tati o sa fie reporter si Mami o sa se ocupe de documentare:))
Va pupam cu totii si ne recitim in scurt timp. Pana atunci va las cu niste poze...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu