marți, 13 martie 2012

La ora de... Masa

Am fost cam bolnaviori in ultimele zile. De sambata am cam facut febra, am fost suparaciosi si blegiosi. Ne tot supara maselel ce apar in gasca si cred ca am furat si un pic de raceala. De ieri ne-am mai revenit, toata ziua sub 38 ceea ce este o mare realizare. O alta mare realizare este faptula ca, astazi, am mancat tot la masa de pranz. Nu am mai facut asta de sambata. Poate din pricina faptului ca nu am mai facut temperatura sau poate pentru ca astazi am fost la " ora de masa". Ora de masa este un fel de ora de mate' pentru ca ieri Andrei a primit o tabla magnetica (multumim Simona) pe care Tata s-a decis sa o monteze pe perete, langa scaunul de masa. Uuuuuuu, a fost un adevarat deliciu. Piticul s-a prins imediat despre ce este vorba, a lipit si dezlipit piesele magnetice intr-o veselie, pe final incepand sa imi explice ce sta si ce nu sta lipit acolo pe noua inventie magica numita generic "tabla". Acum este evident ca, in drum spre munca, Tata va da iama la magneti de frigider colorati pentru urmatoarea "ora de masa"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu