luni, 4 februarie 2013

Un pas mic pentru omenire...

Un pas mare pentru noi!
Aseară am ajuns la concluzia, sau mai exact, Andrei a ajuns la concluzia că:
"Adei face nani în patu' maie, cu ochii chiși."

Ne așteptam la asta. De sâmbătă tot cochetam cu ideea de a dormi în patul mare. Inițial am fost nevoiți, fiind pocniți de o răceală cruntă cu febră mare. "Tati Aiec" a dormit cu "Adei" în patu mare. De atunci, somul de prânz acolo s-a întâmplat. Duminică seara s-a culcat la el în pătuț, a îndrugat ceva de patul mare dar nu a insistat. Ieri in schimb a decretat:
"Adei face nani în patu maie!"
Andrei face nani singur în patul mare? Am întrebat noi, părinții întruchipării minione a independenței.
"DA!"
Bine!
Zis și făcut. Lăsat copilul în patul mare, ingrădit de perne si pături făcute sul, doar pentru ca subconștientul nostru să nu cadă din pat noaptea pentru că Andrei ar putea face tumbe peste "obstacolele" noastre.
Noaptea a fost absolul lipsită de evenimente. A tușit, s-a mai trezit, s-a culcat la loc.
De dimineață l-am găsit tot în pat, nu în sufragerie la jucării cum mă așteptam.

Victorie! Mai facem dacă mai vrea!

Vă prezentăm imagini cu "fortăreața" și locuitorul său, dis de dimineață:





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu